Leveringsvoorwaarden
Al onze onze prijzen zijn exclusief verzendkosten en zolang de voorraad strekt.
Prijswijzigingen voorbehouden.
Bestellingen worden, behoudens omstandigheden, 1 a 2 keer per week verstuurd. Dit kan in geval van drukte
langer zijn.
Verzendkosten en kortingsregeling
De gegevens in de webwinkel zijn met grote zorgvuldigheid ingevoerd. Toch kan het gebeuren dat bij het plaatsen van een bestelling niet de juiste verzendkosten en/of kortingsregel toegepast worden. Bij het factureren van de bestelling zullen onjuist toegepaste verzendkosten en kortingen gecorrigeerd worden.
Versturen
Na bestelling, ontvangt u een mail met daarin de bestelde artikelen en het totaalbedrag van de bestelling. Na ontvangst van de bestelling en betaling worden de bestelde producten zo snel mogelijk opgestuurd, meestal binnen een week.
Bestellingen worden verzonden via Bpost, PostNL of DPD.
Voor de bestelling worden éénmalig verzend- en administratiekosten in rekening gebracht, volgens de detaillering “Verzendkosten”.
Retour
Niet het goede of een beschadigd artikel ontvangen?
We behandelen iedere bestelling met de grootst mogelijke zorg. Desondanks kan het voorkomen dat een verkeerd artikel ingepakt wordt of dat het tijdens het verzenden beschadigd raakt. Neem even contact met ons op (binnen 10 dagen), dan maken we het graag in orde.
In geval van verkeerd of beschadigd artikel kan een bestelling voldoende gefrankeerd naar ons terug gestuurd worden onder de volgende voorwaarden:
– Het artikel moet onbeschadigd zijn, in het geval van verkeerd artikel.
– Het artikel mag niet gebruikt zijn
Na retour van het artikel vindt indien nodig verrekening plaats.